Тренди TikTok 2025, які вистрілять — бери і знімай!
#tiktokmarketinghub
TikTok — це не просто соцмережа, а поле битви за увагу. Тренди змінюються зі швидкістю світла, але ми вже знаємо, що саме буде працювати у 2025 році. Бери ці ідеї, адаптуй під свою нішу й дивись, як зростають перегляди та підписники!
🔸"Вислови свою думку й тікай"
Цей тренд працює за простою, але геніальною схемою: ви висловлюєте свою яскраву, іноді навіть спірну думку, і… все. Без виправдань, довгих пояснень чи спроб згладити кути. Це короткий, емоційний "викид", який провокує аудиторію на реакцію, чито згода, незгода чи обговорення.
🔸Червоні прапорці
Тренд "Мої червоні прапорці в…" чудово підходить для підвищення експертності, адже він одразу дає глядачеві чіткий сигнал: ви знаєте, про що говорите.
🔸Реклама через негатив
"Ця штука жахлива!" – пише блогер у заголовку. Глядач затримується, щоб дізнатися чому. А наприкінці відео розуміє, що це був жарт або нестандартний підхід. Знайомо? Це нова хвиля реклами.
🔸Скетчі з інтригою
Якщо відео починається з фрази "Не повіриш, що сталося далі", більшість додивиться його до кінця. Створюй інтригу, яка змушує залишитися!
🔸Взаємодія з людьми
Інтерв’ю з перехожими, відео з покупцями чи просто реакція на коментарі — це завжди залучає. Людям цікаво спостерігати за живими емоціями.
🔸Реклама без реклами
Люди ненавидять пряму рекламу, але якщо продукт вписаний у сюжет нативно, його запам’ятають. Наприклад, герой випадково бере улюблений напій, говорить щось смішне — і бренд уже в голові глядача.
🔸ТОП-3, ТОП-5 або ТОП-7
Підбірки працюють завжди: найкращі гаджети, трендові кольори, улюблені книги. Структура + корисність = багато коментарів і збережень.
🔸Меми та хайп
Гумор у TikTok — двигун переглядів. Використовуй трендові звуки, реакції, вайб, щоб твій контент працював навіть без бюджету.
TikTok — це швидкість і адаптація. Використовуй ці тренди сьогодні, і твій контент не залишиться без уваги!
#tiktokmarketinghub
TikTok — це не просто соцмережа, а поле битви за увагу. Тренди змінюються зі швидкістю світла, але ми вже знаємо, що саме буде працювати у 2025 році. Бери ці ідеї, адаптуй під свою нішу й дивись, як зростають перегляди та підписники!
🔸"Вислови свою думку й тікай"
Цей тренд працює за простою, але геніальною схемою: ви висловлюєте свою яскраву, іноді навіть спірну думку, і… все. Без виправдань, довгих пояснень чи спроб згладити кути. Це короткий, емоційний "викид", який провокує аудиторію на реакцію, чито згода, незгода чи обговорення.
🔸Червоні прапорці
Тренд "Мої червоні прапорці в…" чудово підходить для підвищення експертності, адже він одразу дає глядачеві чіткий сигнал: ви знаєте, про що говорите.
🔸Реклама через негатив
"Ця штука жахлива!" – пише блогер у заголовку. Глядач затримується, щоб дізнатися чому. А наприкінці відео розуміє, що це був жарт або нестандартний підхід. Знайомо? Це нова хвиля реклами.
🔸Скетчі з інтригою
Якщо відео починається з фрази "Не повіриш, що сталося далі", більшість додивиться його до кінця. Створюй інтригу, яка змушує залишитися!
🔸Взаємодія з людьми
Інтерв’ю з перехожими, відео з покупцями чи просто реакція на коментарі — це завжди залучає. Людям цікаво спостерігати за живими емоціями.
🔸Реклама без реклами
Люди ненавидять пряму рекламу, але якщо продукт вписаний у сюжет нативно, його запам’ятають. Наприклад, герой випадково бере улюблений напій, говорить щось смішне — і бренд уже в голові глядача.
🔸ТОП-3, ТОП-5 або ТОП-7
Підбірки працюють завжди: найкращі гаджети, трендові кольори, улюблені книги. Структура + корисність = багато коментарів і збережень.
🔸Меми та хайп
Гумор у TikTok — двигун переглядів. Використовуй трендові звуки, реакції, вайб, щоб твій контент працював навіть без бюджету.
TikTok — це швидкість і адаптація. Використовуй ці тренди сьогодні, і твій контент не залишиться без уваги!
❤15👍3🔥2
🟠 Дизайнер (Part-time)
✔️ $200–250
📍 Віддалено
Команда Михайла Діля шукає креативного дизайнера для довгострокової співпраці! Якщо ти маєш відчуття стилю, любиш створювати привабливі візуали та вмієш підтримувати єдиний бренд-стиль, ми чекаємо на тебе!
Від нас:
🔸Гнучкий графік та віддалений формат роботи;
🔸Співпраця в команді, де цінують креативність та стиль;
🔸Можливість брати участь у масштабних проєктах.
Що потрібно робити:
🔸12 каруселей для постів на місяць (корпоративний стиль, візуали з текстами);
🔸Обкладинки для Reels (стильні та впізнавані);
🔸Близько 100 сторіс на місяць (динамічні формати: текст + графіка + фото);
🔸Підтримання єдиного стилю у всіх візуальних матеріалах.
Зверни увагу:
Перед початком співпраці буде тестове завдання, щоб оцінити відповідність стилю бренду 💡
#вакансіїmarketinghub
✔️ $200–250
📍 Віддалено
Команда Михайла Діля шукає креативного дизайнера для довгострокової співпраці! Якщо ти маєш відчуття стилю, любиш створювати привабливі візуали та вмієш підтримувати єдиний бренд-стиль, ми чекаємо на тебе!
Від нас:
🔸Гнучкий графік та віддалений формат роботи;
🔸Співпраця в команді, де цінують креативність та стиль;
🔸Можливість брати участь у масштабних проєктах.
Що потрібно робити:
🔸12 каруселей для постів на місяць (корпоративний стиль, візуали з текстами);
🔸Обкладинки для Reels (стильні та впізнавані);
🔸Близько 100 сторіс на місяць (динамічні формати: текст + графіка + фото);
🔸Підтримання єдиного стилю у всіх візуальних матеріалах.
Зверни увагу:
Перед початком співпраці буде тестове завдання, щоб оцінити відповідність стилю бренду 💡
#вакансіїmarketinghub
❤2👍2🔥2
AI у рекламі: Як штучний інтелект підвищує продажі
#ші_marketinghub
Штучний інтелект вже змінює маркетинг. Він допомагає бізнесу таргетувати рекламу точніше, скорочувати витрати й персоналізувати взаємодію з клієнтами.
🔸Супертонкий таргетинг
AI аналізує поведінку користувачів і знаходить найкращі аудиторії для вашої реклами. Наприклад, Google Ads Performance Max автоматично обирає, кому показати оголошення.
🔸Персоналізація, що продає
Користувачі отримують рекламу, яка відповідає їхнім інтересам. AI формує динамічні оголошення, які змінюються залежно від потреб клієнта.
🔸Оптимізація бюджету
AI самостійно перерозподіляє рекламний бюджет між ефективними кампаніями, зменшуючи витрати та збільшуючи конверсії.
🔸Аналіз у реальному часі
Рекламні кампанії можна миттєво коригувати: AI підказує, які формати працюють найкраще.
AI — це вже не майбутнє, а реальність. Використовуйте його можливості, щоб отримувати більше клієнтів за менші кошти!
#ші_marketinghub
Штучний інтелект вже змінює маркетинг. Він допомагає бізнесу таргетувати рекламу точніше, скорочувати витрати й персоналізувати взаємодію з клієнтами.
🔸Супертонкий таргетинг
AI аналізує поведінку користувачів і знаходить найкращі аудиторії для вашої реклами. Наприклад, Google Ads Performance Max автоматично обирає, кому показати оголошення.
🔸Персоналізація, що продає
Користувачі отримують рекламу, яка відповідає їхнім інтересам. AI формує динамічні оголошення, які змінюються залежно від потреб клієнта.
🔸Оптимізація бюджету
AI самостійно перерозподіляє рекламний бюджет між ефективними кампаніями, зменшуючи витрати та збільшуючи конверсії.
🔸Аналіз у реальному часі
Рекламні кампанії можна миттєво коригувати: AI підказує, які формати працюють найкраще.
AI — це вже не майбутнє, а реальність. Використовуйте його можливості, щоб отримувати більше клієнтів за менші кошти!
❤7👍1
Як налаштувати контекстну рекламу: декілька важливих моментів
#порадиmarketinghub
Контекстна реклама — це ефективний, але витратний інструмент. Щоб отримати заявки без зайвих витрат, варто врахувати такі нюанси:
🔸Семантичне ядро
Важливо правильно підбирати ключові слова та мінус-фрази. Помилки у семантиці можуть зливати бюджет без результату.
🔸Модерація
Оголошення можуть відхилити через некоректні формулювання або вимоги до ліцензій. Завжди перевіряйте правила перед запуском.
🔸Оптимізація ставок
Низькі ставки, обмежений бюджет або неактуальні запити можуть зупинити покази. Коригуйте ставки та перевіряйте частотність ключів.
🔸Конверсія сайту
Якщо після кліків немає заявок, причина може бути у невідповідному контенті, складних формах або слабкому заклику до дії.
✅Реальний кейс
Компанія з виробництва печаток збільшила конверсію сайту з 10% до 14,6%, змінивши заголовки під конкретні запити.
Контекстна реклама працює лише за умови правильної оптимізації. Використовуйте ці рекомендації, щоб підвищити ефективність кампаній!
#порадиmarketinghub
Контекстна реклама — це ефективний, але витратний інструмент. Щоб отримати заявки без зайвих витрат, варто врахувати такі нюанси:
🔸Семантичне ядро
Важливо правильно підбирати ключові слова та мінус-фрази. Помилки у семантиці можуть зливати бюджет без результату.
🔸Модерація
Оголошення можуть відхилити через некоректні формулювання або вимоги до ліцензій. Завжди перевіряйте правила перед запуском.
🔸Оптимізація ставок
Низькі ставки, обмежений бюджет або неактуальні запити можуть зупинити покази. Коригуйте ставки та перевіряйте частотність ключів.
🔸Конверсія сайту
Якщо після кліків немає заявок, причина може бути у невідповідному контенті, складних формах або слабкому заклику до дії.
✅Реальний кейс
Компанія з виробництва печаток збільшила конверсію сайту з 10% до 14,6%, змінивши заголовки під конкретні запити.
Контекстна реклама працює лише за умови правильної оптимізації. Використовуйте ці рекомендації, щоб підвищити ефективність кампаній!
👍4❤3
ТОП-10 альтернатив Canva для створення візуального контенту
#порадиmarketinghub
Якщо Canva з якихось причин тобі не підходить, ось найкращі альтернативи:
🔸VistaCreate (Crello) — простий редактор із понад 30 000 шаблонів.
🔸Pixlr — для редагування фото, підтримує PSD-файли.
🔸Visme — інтерактивні презентації, діаграми та бізнес-звіти.
🔸Adobe Express — маркетингові матеріали, соцмережі, швидке редагування фото.
🔸Fotor — редагування фото та створення дизайнів.
🔸Snappa — швидке створення графіки для соцмереж.
🔸Easil — командна робота, редагування фото та брендинг.
🔸Design Wizard — дизайн, відео, презентації.
🔸Stencil — маркетингова графіка, соцмережі.
🔸Venngage — створення інфографіки та аналітичних звітів.
💡Як обрати сервіс?
✔️ Для фото — Pixlr, Fotor.
✔️ Для презентацій — Visme, Venngage.
✔️ Для соцмереж — Crello, Snappa.
Не бійся експериментувати — кожен із цих інструментів може замінити Canva і стати твоїм надійним помічником!
#порадиmarketinghub
Якщо Canva з якихось причин тобі не підходить, ось найкращі альтернативи:
🔸VistaCreate (Crello) — простий редактор із понад 30 000 шаблонів.
🔸Pixlr — для редагування фото, підтримує PSD-файли.
🔸Visme — інтерактивні презентації, діаграми та бізнес-звіти.
🔸Adobe Express — маркетингові матеріали, соцмережі, швидке редагування фото.
🔸Fotor — редагування фото та створення дизайнів.
🔸Snappa — швидке створення графіки для соцмереж.
🔸Easil — командна робота, редагування фото та брендинг.
🔸Design Wizard — дизайн, відео, презентації.
🔸Stencil — маркетингова графіка, соцмережі.
🔸Venngage — створення інфографіки та аналітичних звітів.
💡Як обрати сервіс?
✔️ Для фото — Pixlr, Fotor.
✔️ Для презентацій — Visme, Venngage.
✔️ Для соцмереж — Crello, Snappa.
Не бійся експериментувати — кожен із цих інструментів може замінити Canva і стати твоїм надійним помічником!
❤7👍3🔥1
Procreate: цифровий живопис для кожного?
#порадиmarketinghub
Procreate — один із найпотужніших додатків для цифрового малювання на iPad. Він поєднує зручний інтерфейс, чутливість до стилуса та можливість створювати професійні ілюстрації навіть без досвіду.
💡Що можна опанувати з "Посібником для початківців з цифрового живопису в Procreate"?
🔸Основи налаштування програми (жести, кисті, інструменти).
🔸Робота з шарами та кольорами.
🔸Малювання пейзажів, персонажів та інших ілюстрацій.
📖 Українське видання очікується у квітні 2025, але передзамовлення вже доступне за посиланням:
🔗 https://surl.li/pejygn
Procreate — це інструмент, який допоможе втілити унікальні ідеї саме так, як ти їх уявляєш.
#порадиmarketinghub
Procreate — один із найпотужніших додатків для цифрового малювання на iPad. Він поєднує зручний інтерфейс, чутливість до стилуса та можливість створювати професійні ілюстрації навіть без досвіду.
💡Що можна опанувати з "Посібником для початківців з цифрового живопису в Procreate"?
🔸Основи налаштування програми (жести, кисті, інструменти).
🔸Робота з шарами та кольорами.
🔸Малювання пейзажів, персонажів та інших ілюстрацій.
📖 Українське видання очікується у квітні 2025, але передзамовлення вже доступне за посиланням:
🔗 https://surl.li/pejygn
Procreate — це інструмент, який допоможе втілити унікальні ідеї саме так, як ти їх уявляєш.
👍4
7 червоних прапорців у портфоліо дизайнера
#порадиmarketinghub
Портфоліо — ваш головний інструмент для пошуку роботи, але інколи воно може грати проти вас. Ось найпоширеніші червоні прапорці від команди League Design Agency:
🔸Одноманітність проєктів. Якщо всі роботи мають однаковий стиль, навіть у різних тематиках, це насторожує.
🔸Стокові фото та неякісні зображення. Вони псують враження про ваш рівень дизайну.
🔸Відсутність опису кейсів. Лише красиві картинки без пояснення задачі та рішення — поганий знак.
🔸Шоти на Behance. Це платформа для кейсів, а не галерея красивих картинок.
🔸Портфоліо у Figma. Важко аналізувати без єдиної структури та логіки.
🔸Проєкти у "сірих" нішах. Казино, ставки тощо можуть закрити вам шлях у серйозні агентства.
🔸Недбале оформлення. Воно говорить про вашу неуважність до деталей.
Перегляньте своє портфоліо та виправте помилки, щоб отримати роботу мрії!
#порадиmarketinghub
Портфоліо — ваш головний інструмент для пошуку роботи, але інколи воно може грати проти вас. Ось найпоширеніші червоні прапорці від команди League Design Agency:
🔸Одноманітність проєктів. Якщо всі роботи мають однаковий стиль, навіть у різних тематиках, це насторожує.
🔸Стокові фото та неякісні зображення. Вони псують враження про ваш рівень дизайну.
🔸Відсутність опису кейсів. Лише красиві картинки без пояснення задачі та рішення — поганий знак.
🔸Шоти на Behance. Це платформа для кейсів, а не галерея красивих картинок.
🔸Портфоліо у Figma. Важко аналізувати без єдиної структури та логіки.
🔸Проєкти у "сірих" нішах. Казино, ставки тощо можуть закрити вам шлях у серйозні агентства.
🔸Недбале оформлення. Воно говорить про вашу неуважність до деталей.
Перегляньте своє портфоліо та виправте помилки, щоб отримати роботу мрії!
🔥10❤1👍1
ТОП-10 найкращих SMM-кампаній 2024 року
#кейсиmarketinghub
SMM — це більше, ніж просто пости. У 2024 році бренди створювали вірусні кампанії, що зачіпали емоції та залучали мільйони користувачів.
🔸Tinder — #ItStartsWithASwipe
Бренд зруйнував стереотипи про швидкі знайомства, показавши реальні історії кохання.
✔️Що зробили: запустили UGC-кампанію з користувацькими постами.
✔️Чому спрацювало: емоції, сторітелінг та чесний меседж.
🔸Nike — "What the Football"
Серія відео про чемпіонат світу з жіночого футболу показала зв’язок поколінь через спорт.
✔️Що зробили: розповіли емоційну історію, що резонувала з аудиторією.
✔️Чому спрацювало: сильний меседж про рівність та ностальгія.
🔸Spotify Wrapped
Персоналізовані підсумки року змусять кожного користувача поділитися ними.
✔️Що зробили: зіграли на бажанні людей ділитися своїми досягненнями.
✔️Чому спрацювало: індивідуальність та ефект FOMO.
🔸Monobank і "Живчик"
Неочікувана колаборація викликала хвилю обговорень та мемів.
✔️Що зробили: використали ностальгію та інтригу перед запуском.
✔️Чому спрацювало: бренд став частиною культури, а не просто банком.
Щоб створити потужну SMM-кампанію, робіть ставку на емоції, історії та інтерактивність. Люди не хочуть просто бачити рекламу — вони хочуть бути її частиною!
Повний текст статті читайте за посиланням:
🔗 https://surl.li/ddtlik
#кейсиmarketinghub
SMM — це більше, ніж просто пости. У 2024 році бренди створювали вірусні кампанії, що зачіпали емоції та залучали мільйони користувачів.
🔸Tinder — #ItStartsWithASwipe
Бренд зруйнував стереотипи про швидкі знайомства, показавши реальні історії кохання.
✔️Що зробили: запустили UGC-кампанію з користувацькими постами.
✔️Чому спрацювало: емоції, сторітелінг та чесний меседж.
🔸Nike — "What the Football"
Серія відео про чемпіонат світу з жіночого футболу показала зв’язок поколінь через спорт.
✔️Що зробили: розповіли емоційну історію, що резонувала з аудиторією.
✔️Чому спрацювало: сильний меседж про рівність та ностальгія.
🔸Spotify Wrapped
Персоналізовані підсумки року змусять кожного користувача поділитися ними.
✔️Що зробили: зіграли на бажанні людей ділитися своїми досягненнями.
✔️Чому спрацювало: індивідуальність та ефект FOMO.
🔸Monobank і "Живчик"
Неочікувана колаборація викликала хвилю обговорень та мемів.
✔️Що зробили: використали ностальгію та інтригу перед запуском.
✔️Чому спрацювало: бренд став частиною культури, а не просто банком.
Щоб створити потужну SMM-кампанію, робіть ставку на емоції, історії та інтерактивність. Люди не хочуть просто бачити рекламу — вони хочуть бути її частиною!
Повний текст статті читайте за посиланням:
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤7👍2
Вебінар "Хто такий SEO-спеціаліст?"
#подіїmarketinghub
Що буде на вебінарі?
🔸Яка роль SEO у продуктових ІТ-компаніях?
🔸Які hard & soft skills необхідні для старту?
🔸Які можливості відкриває кар’єра SEO-спеціаліста?
📍Спікер: Максим Золотий, SEO Team Lead в Universe Group
📍Модератор: Віка Наливайко, CEO & Co-Founder BazaIT
🗓Дата: 20 лютого (четвер)
⏰Час: 18:00
📍Формат: онлайн
💰Вартість: безкоштовно
🎁 Розіграш: серед учасників — дві кар’єрні консультації!
📌 Реєструйтеся та приходьте, щоб отримати максимум користі від експертів:🔗 https://surl.li/brxebg
#подіїmarketinghub
Що буде на вебінарі?
🔸Яка роль SEO у продуктових ІТ-компаніях?
🔸Які hard & soft skills необхідні для старту?
🔸Які можливості відкриває кар’єра SEO-спеціаліста?
📍Спікер: Максим Золотий, SEO Team Lead в Universe Group
📍Модератор: Віка Наливайко, CEO & Co-Founder BazaIT
🗓Дата: 20 лютого (четвер)
⏰Час: 18:00
📍Формат: онлайн
💰Вартість: безкоштовно
🎁 Розіграш: серед учасників — дві кар’єрні консультації!
📌 Реєструйтеся та приходьте, щоб отримати максимум користі від експертів:
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍6❤3
День святого Валентина: тренди, які змінюють стратегії бізнесу
#трендиmarketinghub
📊 Дослідження 80 000+ постів у соцмережах показало, що День закоханих усе більше асоціюється зі шопінгом, а не лише з романтикою. Споживачі шукають ідеї подарунків не тільки для пари, а й для себе та домашніх улюбленців.
🔸Самоподарунки: 15% жінок та 35% чоловіків купують подарунки для власного задоволення.
🔸Подарунки для тварин: у США на це витратили $2,14 млрд.
🔸Джерела натхнення: молодь шукає ідеї в TikTok та Instagram, старші покоління довіряють рекламі в магазинах.
Рекомендації для бізнесу:
🔸Орієнтуйтеся не лише на пари, а й на інші сегменти (самоподарунки, подарунки для тварин).
🔸Використовуйте релевантні маркетингові канали (UGC та соцмережі для молоді, офлайн та контекст для старшої аудиторії).
🔸Робіть акцент на популярних категоріях витрат (солодощі, листівки, прикраси).
День святого Валентина у 2025 — це більше, ніж романтика. Використовуйте ці тренди, щоб залучити нових клієнтів!
#трендиmarketinghub
📊 Дослідження 80 000+ постів у соцмережах показало, що День закоханих усе більше асоціюється зі шопінгом, а не лише з романтикою. Споживачі шукають ідеї подарунків не тільки для пари, а й для себе та домашніх улюбленців.
🔸Самоподарунки: 15% жінок та 35% чоловіків купують подарунки для власного задоволення.
🔸Подарунки для тварин: у США на це витратили $2,14 млрд.
🔸Джерела натхнення: молодь шукає ідеї в TikTok та Instagram, старші покоління довіряють рекламі в магазинах.
Рекомендації для бізнесу:
🔸Орієнтуйтеся не лише на пари, а й на інші сегменти (самоподарунки, подарунки для тварин).
🔸Використовуйте релевантні маркетингові канали (UGC та соцмережі для молоді, офлайн та контекст для старшої аудиторії).
🔸Робіть акцент на популярних категоріях витрат (солодощі, листівки, прикраси).
День святого Валентина у 2025 — це більше, ніж романтика. Використовуйте ці тренди, щоб залучити нових клієнтів!
❤6👍1
Як Reels + автоворонка + таргет масштабують Instagram-просування?
#трендиmarketinghub
Таргетована реклама в Instagram більше не працює самостійно — найефективніша стратегія зараз базується на синергії Reels, автоворонок і таргета.
✅ Чому це працює?
🔸Reels отримують максимальний органічний охват завдяки алгоритмам.
🔸Автоворонка автоматично конвертує коментарі під відео в ліди.
🔸Таргет масштабує цей процес, залучаючи нову релевантну аудиторію.
📈Результат:
🔹Більша взаємодія з контентом знижує вартість таргета.
🔹Відео з активними коментарями потрапляє в рекомендації Instagram.
🔹Реклама працює ефективніше, тому що система сприймає Reels як цінний контент.
🎯Як впровадити це у вашому SMM?
🔸Створюйте сильні Reels із чітким закликом до дії.
🔸Використовуйте автоворонку, щоб автоматично відповідати на коментарі.
🔸Запускайте таргет, щоб прискорити ефект "лавини".
Автоматизація + контент = максимальні результати у просуванні!
#трендиmarketinghub
Таргетована реклама в Instagram більше не працює самостійно — найефективніша стратегія зараз базується на синергії Reels, автоворонок і таргета.
✅ Чому це працює?
🔸Reels отримують максимальний органічний охват завдяки алгоритмам.
🔸Автоворонка автоматично конвертує коментарі під відео в ліди.
🔸Таргет масштабує цей процес, залучаючи нову релевантну аудиторію.
📈Результат:
🔹Більша взаємодія з контентом знижує вартість таргета.
🔹Відео з активними коментарями потрапляє в рекомендації Instagram.
🔹Реклама працює ефективніше, тому що система сприймає Reels як цінний контент.
🎯Як впровадити це у вашому SMM?
🔸Створюйте сильні Reels із чітким закликом до дії.
🔸Використовуйте автоворонку, щоб автоматично відповідати на коментарі.
🔸Запускайте таргет, щоб прискорити ефект "лавини".
Автоматизація + контент = максимальні результати у просуванні!
💯6👍2🔥1
ТОП-5 книг для графічних дизайнерів: натхнення, знання, практика
#книгиmarketinghub
Графічний дизайн — це не просто мистецтво створення візуалу, а й стратегічний підхід до комунікації. Якщо хочете глибше зануритися у світ дизайну, ці книги стануть вашими головними провідниками.
🔸Що варто прочитати?
📚«Основи графічного дизайну» — Алекс В. Вайт.
Розбір ключових принципів: контраст, ритм, баланс, ієрархія. Теорія + практичні приклади.
📚«Сіткові системи в графічному дизайні» — Йозеф Мюллер-Брокманн.
Як організовувати інформацію, створювати гармонійні макети та керувати увагою глядача.
📚«Графічні стилі: від вікторіанців до хіпстерів» — Стівен Геллер, Сеймур Кваст.
150 років історії дизайну в одній книзі: еволюція стилів, тренди, вплив на культуру.
📚«Заповіді графічного дизайну: 365 практичних порад» — Шон Адамс та ін.
Короткі, але цінні інсайти на кожен день — від композиції до роботи з клієнтами.
📚«Люби дизайн — отримуй гроші» — Девід Ейрі.
Як перетворити творчість на прибутковий бізнес: пошук клієнтів, самореклама, побудова кар’єри.
Ці книги дадуть вам не тільки знання, а й практичні інструменти для розвитку. Головне — не просто читати, а застосовувати.
#книгиmarketinghub
Графічний дизайн — це не просто мистецтво створення візуалу, а й стратегічний підхід до комунікації. Якщо хочете глибше зануритися у світ дизайну, ці книги стануть вашими головними провідниками.
🔸Що варто прочитати?
📚«Основи графічного дизайну» — Алекс В. Вайт.
Розбір ключових принципів: контраст, ритм, баланс, ієрархія. Теорія + практичні приклади.
📚«Сіткові системи в графічному дизайні» — Йозеф Мюллер-Брокманн.
Як організовувати інформацію, створювати гармонійні макети та керувати увагою глядача.
📚«Графічні стилі: від вікторіанців до хіпстерів» — Стівен Геллер, Сеймур Кваст.
150 років історії дизайну в одній книзі: еволюція стилів, тренди, вплив на культуру.
📚«Заповіді графічного дизайну: 365 практичних порад» — Шон Адамс та ін.
Короткі, але цінні інсайти на кожен день — від композиції до роботи з клієнтами.
📚«Люби дизайн — отримуй гроші» — Девід Ейрі.
Як перетворити творчість на прибутковий бізнес: пошук клієнтів, самореклама, побудова кар’єри.
Ці книги дадуть вам не тільки знання, а й практичні інструменти для розвитку. Головне — не просто читати, а застосовувати.
❤5👏2👍1
14 лютого — день теплих слів
Хочемо побажати вам гарного настрою, підтримки близьких і задоволення від того, чим ви займаєтесь. Нехай поруч будуть люди, з якими комфортно, а робота та навчання приносять розвиток і нові можливості.
Команда MediaCat дякує, що Ви з нами!
Хочемо побажати вам гарного настрою, підтримки близьких і задоволення від того, чим ви займаєтесь. Нехай поруч будуть люди, з якими комфортно, а робота та навчання приносять розвиток і нові можливості.
Команда MediaCat дякує, що Ви з нами!
❤9👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Beats вирішили романтизувати свою бездротову колонку Beats Pill, зробивши акцент на її головній перевазі — 24 години автономної роботи.
Кампанію приурочили до Дня святого Валентина, і бренд показав, як музика може створювати атмосферу, що триває весь день без перерви.
Кампанію приурочили до Дня святого Валентина, і бренд показав, як музика може створювати атмосферу, що триває весь день без перерви.
👍13❤2🥰1👏1
Google Аналітика 4: Покроковий гід для маркетологів
#порадиmarketinghub
Google Аналітика 4 (GA4) — це потужний інструмент для аналізу поведінки користувачів на сайтах і в додатках.
🔸Що дізнаєтесь?
✔️Як налаштувати GA4 для бізнесу
✔️Які події та метрики слід відстежувати
✔️Як оптимізувати маркетингові кампанії за допомогою аналітики
✔️Чому GA4 — ключовий інструмент у сучасному маркетингу
📌 Читайте повну статтю тут:
🔗 https://surl.li/cbpqnv
#порадиmarketinghub
Google Аналітика 4 (GA4) — це потужний інструмент для аналізу поведінки користувачів на сайтах і в додатках.
🔸Що дізнаєтесь?
✔️Як налаштувати GA4 для бізнесу
✔️Які події та метрики слід відстежувати
✔️Як оптимізувати маркетингові кампанії за допомогою аналітики
✔️Чому GA4 — ключовий інструмент у сучасному маркетингу
📌 Читайте повну статтю тут:
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍10❤3
Як LTV допомагає збільшити прибуток бізнесу
#порадиmarketinghub
Що таке LTV і чому це важливо? LTV (Lifetime Value) — це показник, що відображає загальний дохід від одного клієнта за весь період взаємодії. Він допомагає оцінити ефективність маркетингових кампаній, визначити найвигідніші сегменти клієнтів і спланувати витрати на залучення нових покупців.
🔸Як порахувати LTV?
📌 LTV = ARPU × ACL
✔️ARPU (середній дохід з клієнта за певний період)
✔️ACL (середня тривалість співпраці)
Наприклад, якщо клієнт витрачає 1000 грн щомісяця протягом 3 років, його LTV = 1000 × 12 × 3 = 36 000 грн.
🔸Як підвищити LTV?
✔️Поліпшити клієнтський сервіс — швидкі відповіді, якісний продукт.
✔️Впровадити програми лояльності, бонуси та персоналізовані пропозиції.
✔️Використовувати ремаркетинг і ретаргетинг для повторних продажів.
Чим вище LTV, тим більше прибутку приносить клієнт, і тим ефективніше ви можете керувати бізнесом.
#порадиmarketinghub
Що таке LTV і чому це важливо? LTV (Lifetime Value) — це показник, що відображає загальний дохід від одного клієнта за весь період взаємодії. Він допомагає оцінити ефективність маркетингових кампаній, визначити найвигідніші сегменти клієнтів і спланувати витрати на залучення нових покупців.
🔸Як порахувати LTV?
📌 LTV = ARPU × ACL
✔️ARPU (середній дохід з клієнта за певний період)
✔️ACL (середня тривалість співпраці)
Наприклад, якщо клієнт витрачає 1000 грн щомісяця протягом 3 років, його LTV = 1000 × 12 × 3 = 36 000 грн.
🔸Як підвищити LTV?
✔️Поліпшити клієнтський сервіс — швидкі відповіді, якісний продукт.
✔️Впровадити програми лояльності, бонуси та персоналізовані пропозиції.
✔️Використовувати ремаркетинг і ретаргетинг для повторних продажів.
Чим вище LTV, тим більше прибутку приносить клієнт, і тим ефективніше ви можете керувати бізнесом.
👌8👍6
Як розвивати мислення дизайнера?
#порадиmarketinghub
Дизайн — це не лише про інструменти та технічні навички, а й про здатність мислити нестандартно, бачити глибше та виходити за межі шаблонів.
🟠Ідея передує візуалу
🟠Читай книжки не тільки про дизайн
🟠Не обмежуйся Google
🟠Не копіюй, шукай власний стиль
🟠Бриф — обов’язковий
🟠Не працюй безкоштовно, твоя робота має цінність
🟠Вивчай правила, перш ніж їх порушувати (спочатку треба освоїти основи, потім експериментувати)
🟠Визнавай помилки
🟠Не вимірюй талант знанням софту
"Заповіді графічного дизайну: 365 практичних порад" Шона Адамса, Пітера Доусона, Джона Фостера, Тоні Седона — книга, яка допоможе дизайнерам розвиватися, ставати професіоналами та мислити ширше.
#порадиmarketinghub
Дизайн — це не лише про інструменти та технічні навички, а й про здатність мислити нестандартно, бачити глибше та виходити за межі шаблонів.
🟠Ідея передує візуалу
🟠Читай книжки не тільки про дизайн
🟠Не обмежуйся Google
🟠Не копіюй, шукай власний стиль
🟠Бриф — обов’язковий
🟠Не працюй безкоштовно, твоя робота має цінність
🟠Вивчай правила, перш ніж їх порушувати (спочатку треба освоїти основи, потім експериментувати)
🟠Визнавай помилки
🟠Не вимірюй талант знанням софту
"Заповіді графічного дизайну: 365 практичних порад" Шона Адамса, Пітера Доусона, Джона Фостера, Тоні Седона — книга, яка допоможе дизайнерам розвиватися, ставати професіоналами та мислити ширше.
❤1👍1🔥1
🟠 Менеджер з продажу (Zoom)
✔️ Від 15 000 грн + % від продажів
📍 Віддалено
Pogodin Academy — міжнародна академія психології, що працює за унікальною методикою «Психотерапія переживанням» Ігоря Погодіна.
Ти отримаєш:
🔸Стабільний дохід із бонусами;
🔸Графік 10:00-18:00 (5/2, можна обговорити);
🔸Роботу з гарячими лідами – клієнтів шукати не потрібно;
🔸Навчання, підтримку наставників і кар’єрне зростання.
Вимоги:
🔸Досвід у продажах (знання психології — перевага);
🔸Впевнений у собі, доглянутий вигляд;
🔸Комунікабельність, відповідальність, орієнтація на результат;
🔸Навички роботи з CRM.
Про нас:
🔸20 років на ринку, 1000+ випускників щорічно;
🔸Благодійні сесії для українців;
🔸Робота з клієнтами з України, Європи, Казахстану.
📩 Заповнюйте форму: Google Forms 💡
#вакансіїmarketinghub
✔️ Від 15 000 грн + % від продажів
📍 Віддалено
Pogodin Academy — міжнародна академія психології, що працює за унікальною методикою «Психотерапія переживанням» Ігоря Погодіна.
Ти отримаєш:
🔸Стабільний дохід із бонусами;
🔸Графік 10:00-18:00 (5/2, можна обговорити);
🔸Роботу з гарячими лідами – клієнтів шукати не потрібно;
🔸Навчання, підтримку наставників і кар’єрне зростання.
Вимоги:
🔸Досвід у продажах (знання психології — перевага);
🔸Впевнений у собі, доглянутий вигляд;
🔸Комунікабельність, відповідальність, орієнтація на результат;
🔸Навички роботи з CRM.
Про нас:
🔸20 років на ринку, 1000+ випускників щорічно;
🔸Благодійні сесії для українців;
🔸Робота з клієнтами з України, Європи, Казахстану.
📩 Заповнюйте форму: Google Forms 💡
#вакансіїmarketinghub
👍5
🟠 SMM-менеджер
✔️ Від $200
📍 Віддалено
1% Academy — команда, що спеціалізується на навчанні підприємців, власників бізнесу та діджитал-спеціалістів.
Ти отримаєш:
🔸Можливість реалізувати свої креативні ідеї в різних соціальних мережах;
🔸Співпрацю з командою професіоналів у сфері освіти та діджитал-маркетингу;
🔸Гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено.
Обовʼязки:
🔸Створювати контент-план та реалізовувати його в соцмережах (Instagram, Facebook, TikTok, Threads, YouTube);
🔸Написання цікавих та змістовних постів;
🔸Підготовка детальних технічних завдань для дизайнера;
🔸Аналіз ефективності публікацій та коригування стратегії відповідно до отриманих даних.
Вимоги:
🔸Досвід роботи в SMM від 1 року;
🔸Навички написання цікавих та структурованих текстів;
🔸Розуміння алгоритмів роботи соціальних мереж та сучасних трендів.
🎞 Обов’язкове відео до перегляду
📩 Заповнюй форму: Google Forms 💡
#вакансіїmarketinghub
✔️ Від $200
📍 Віддалено
1% Academy — команда, що спеціалізується на навчанні підприємців, власників бізнесу та діджитал-спеціалістів.
Ти отримаєш:
🔸Можливість реалізувати свої креативні ідеї в різних соціальних мережах;
🔸Співпрацю з командою професіоналів у сфері освіти та діджитал-маркетингу;
🔸Гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено.
Обовʼязки:
🔸Створювати контент-план та реалізовувати його в соцмережах (Instagram, Facebook, TikTok, Threads, YouTube);
🔸Написання цікавих та змістовних постів;
🔸Підготовка детальних технічних завдань для дизайнера;
🔸Аналіз ефективності публікацій та коригування стратегії відповідно до отриманих даних.
Вимоги:
🔸Досвід роботи в SMM від 1 року;
🔸Навички написання цікавих та структурованих текстів;
🔸Розуміння алгоритмів роботи соціальних мереж та сучасних трендів.
🎞 Обов’язкове відео до перегляду
📩 Заповнюй форму: Google Forms 💡
#вакансіїmarketinghub
👍1
Tone of Voice бренду — що це і чому він важливий?
#порадиmarketinghub
81% покупців обирають компанії, які поділяють їхні цінності. Один із найефективніших способів створити довіру та відрізнитися від конкурентів – розробити власний Tone of Voice (ToV). Це стиль комунікації бренду, який проявляється у соцмережах, рекламі, сайті та інших каналах.
🟠Як розробити ToV для компанії?
🔸Визначте місію та цінності бренду.
🔸Вивчіть цільову аудиторію: стиль спілкування, емоції, які хочете викликати.
🔸Проаналізуйте конкурентів — що варто запозичити, а що зробити інакше.
🔸Оберіть ключові характеристики ToV: формальність, емоційність, ритм.
🔸Дотримуйтеся єдиного стилю у всіх комунікаціях.
🟠Приклади ToV відомих брендів
✔️Nike — мотивація та сила: “Just do it”
✔️Starbucks — тепло та дружність: “Sip, smile, repeat”
✔️Apple — простота та інноваційність: “More powerful, more you”
✔️Coca-Cola — радість та ностальгія: “Open happiness”
✔️BMW — престиж та швидкість: “Sheer driving pleasure”
Tone of Voice — це не просто стиль спілкування, а частина унікального брендингу, який формує довіру та емоційний зв’язок із клієнтами.
#порадиmarketinghub
81% покупців обирають компанії, які поділяють їхні цінності. Один із найефективніших способів створити довіру та відрізнитися від конкурентів – розробити власний Tone of Voice (ToV). Це стиль комунікації бренду, який проявляється у соцмережах, рекламі, сайті та інших каналах.
🟠Як розробити ToV для компанії?
🔸Визначте місію та цінності бренду.
🔸Вивчіть цільову аудиторію: стиль спілкування, емоції, які хочете викликати.
🔸Проаналізуйте конкурентів — що варто запозичити, а що зробити інакше.
🔸Оберіть ключові характеристики ToV: формальність, емоційність, ритм.
🔸Дотримуйтеся єдиного стилю у всіх комунікаціях.
🟠Приклади ToV відомих брендів
✔️Nike — мотивація та сила: “Just do it”
✔️Starbucks — тепло та дружність: “Sip, smile, repeat”
✔️Apple — простота та інноваційність: “More powerful, more you”
✔️Coca-Cola — радість та ностальгія: “Open happiness”
✔️BMW — престиж та швидкість: “Sheer driving pleasure”
Tone of Voice — це не просто стиль спілкування, а частина унікального брендингу, який формує довіру та емоційний зв’язок із клієнтами.
❤7👍4👌1