AHGEEL Telegram 9823
*لعـشـآقــ😍(•‿•)آلروآيـ🎶ـات*
💜💜💜ا💜💜💜
*📚قَصٍصٍ ۆ رۆآيَـآتٌ وَحُكِــايَـاتْ📚*
ا💜💜💜💜💜💜
#فقرة_الروايــــات📚
📚ـــــ روايــــة اليـــوم ــــ 📚
*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
#دعني_أحطم_غــرورك 💔
#الجزء_الاول
#الحلقة_الــ ②
#يوم_الاحد/15/مارس/2020
ا🎶🎶🎶🎶🎶🎶
وبينما كان عز الدين شارداً ، إذ بفتاة بيضاء البشرة ملامحها بريئة ووجها طفولي تحب أن تنظر إليه تهتف في وجهه فالتفت لها
-الفتاة: انت يا عم ، انت يا أخينا ، حاسب شوية
-عز: أفندم ؟؟ انتي بتكلمني انا ؟؟
-الفتاة: اه انت ، هو انت اعمى ولا أطرش كمان ، ماتحاسب يا جدع انت يخربيت الغلاسة
-عز: نعم !!! بتقوليلي ايه ؟؟.. انتي عارفة انا مين أصلاً ؟؟ ، وانتي بتتكلمي ازاي كده معايا ، انتي اتهبلتي في مخك ؟
-الفتاة بعصبية: استغفر الله العظيم يا رب ، ماهو انت لو بتفهم هتبعد من غير ما تجيب لنفسك التهزيق والشتيمة 
-عز بحدة: تهزيق وشتييمة ، ما تتلمي يا بت انتي بدل ما ألمك !!

-الفتاة: اللهم طولك يا روح ؟ انا عارفة الصنف الرزل ده ، مش بيجي غير بطولة اللسان ، اتفضل يالا هوينا من هنا 
-عز: اهويكي ، طب مش ماشي ، واللي عندك أعمليه !!!
-الفتاة بنرفزة: ماشي ، يبقى انت الجاني ع نفسك !

-عز: يعني انتي هتعملي ايه ؟؟؟ هاتي أخرك معايا !! 
-الفتاة بنرفزة : يابني الله يهديك ، ابعد عن سكتي السعادي 
-عز بحدة : ابنك ؟؟ وان مبعدتش هتعملي ايه ؟؟ ... 

ثم أخذ عز الدين يقترب من الفتاة رويداً رويداً وينظر في عينيها والشرر يكاد يتطاير منهما .. فإذ بالفتاة تخلع حذائها وتلقيه في اتجاهه ، فسقط على سطح اليخت كرد فعل طبيعي لماحدث ثم عاود الوقوف مرة اخرى وهو ينفض بنطاله
-عز بضيق : يخربيتك ؟؟ ايه اللي عملتيه ده ؟؟ انتي اتجننتي ؟؟ في واحدة عاقلة وبنت ناس تعمل كده ؟؟
-الفتاة ببرود : ماانا قولتلك تبعد عن سكتي ، انت اللي مسمعتش الكلام ، تستاهل بقى !
-عز: طب انا راضي ذمتك ، انا جيت جمبك ولا اتعرضتلك ؟
-الفتاة بتهكم : انت مين أصلا؟؟ أنا قولتلك تحاسب بس انت اللي صممت ، بتقول آي بقى ليه الوقتي وتشتكي!! 
- عز : استغفر الله العظيم يا رب ، انا مشوفتش كده في حياتي ولا هشوف !! انتي بنت انتي ؟؟ده انتي .......... ولا بلاش لأحسن تلوي بوزك اكتر من كده 
-الفتاة بتحدي: ما تكمل ولا خايف ؟؟؟
-عز باستهزاء : خايف ؟؟ يبقى انتي ما تعرفيش مين عز الدين الكيلاني
-الفتاة : طز!!
-عز بتعجب واستغراب شديد : افندم !
-الفتاة: طز ! مسمعتش ! اعيد تاني ؟؟ طب طز

هنا بدأ وجه عز في الاحتقان من شدة الغضب وأخذ يتوعد الفتاة بالانتقام ، وبدأ في الاقتراب مرة أخرى منها ، ولكن اوفقه رنين هاتف الفتاة المزعجة 

-الفتاة برقة: hello, yeah I am here
-المتصل:.........................
-الفتاة:No, I am on my way.. Just a moment
-المتصل :............

ثم أخذت الفتاة تضحك بدلال يتنافى تماماً مع الشخصية المزعجة التى كانتتتحدث قبل لحظات ،،،،
-الفتاة : Okay. Okay. Don't worry sweetie. I won't be late
-المتصل: ..............................
-الفتاة: Sure .. See you later .. Bye


ثم أنهت الفتاة مكالمتها وابتسامتها تعلو شفتيها فزادتها جمالاً على جمــال ..

-عز باستغراب وابتسام عفوية : سبحان الله ، اللي يشوفك وانتي بتكلمي في الفون دلوقتي ، ميشوفكيش وانتي بتكلميني كأنك واحدة جاية م الشارع !!
-الفتاة بنبرة عالية : جرى ايه يا جدع انت ، ماتلم نفسك ، مالك حاشر نفسك في اللي ملكش فيه ، صدقاللي قال ، اللي اختشوا ماتوا !!
-عز ضاحكاً : ايه انتي بتتحولي بسرعة ؟؟
-الفتاة بنرفزة : لأ بقى انت مهزء وعاوز اللي يربيك لأنك مش راجل وأهلك معرفوش يربوك !!!!!
- عز بحدة : مش راجل ؟؟ انتي أد الكلمة دي يا شاطرة ؟؟؟ اقسم بالله لو ما اعتذرتي حالاً لهيكون في رد هتندمي عليه !!
- الفتاة بسخرية وتحدي : أه أدها ، واللي عندك اعمله ، هو أنا هخاف منك انت ؟؟؟ وبقولهالك تاني ، أه انت مش راجل وأهلك معرفوش يربوك !!!!!!

📚 #قصص_وروايات_وحكايات 📚
@ahgeel
وكأن عود ثقاب أشعل برميل ممتليء بالزيت الحارق


اقترب عز بشدة من الفتاة وأمسك ذراعها وضغط عليه بشدة وظل محملقاً بتحدي في عيونها لدرجة أن الفتاة بدأت في التآلم من شدة ضغطته ، ولكنها أصرت على عدم اظهار تألمها أمامه ، بل استشاط غضباً لأنها بادلته بنظرات الاستعلاء والاحتقار !! 
-عز بنرفزة: اعتذري بقولك !!
-الفتاة: لأ مش هتعتذر 
-عز بتحدي: يبقى انتي الجانية على نفسك 


وهنا انحنى عز الدين بجسده قليلاً ثم قام بحمل الفتاة بين ذراعيه وهي تصرخ فيه أن يتركها
-الفتاة بحدة وصريخ : سيبني يا مجنون ، سيبني ، بقولك نزلني .. نزلنييي !!!


، ثم توجه عز بها إلى حيث كان يقف في البداية ، وألقاها من على ظهر اليخت لتسقط في مياه البحر ويعلو وجهه ابتسامة انتصار 
سقطت الفتاة في البحر وهي تصرخ ، فإذ بباقي



tgoop.com/ahgeel/9823
Create:
Last Update:

*لعـشـآقــ😍(•‿•)آلروآيـ🎶ـات*
💜💜💜ا💜💜💜
*📚قَصٍصٍ ۆ رۆآيَـآتٌ وَحُكِــايَـاتْ📚*
ا💜💜💜💜💜💜
#فقرة_الروايــــات📚
📚ـــــ روايــــة اليـــوم ــــ 📚
*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
#دعني_أحطم_غــرورك 💔
#الجزء_الاول
#الحلقة_الــ ②
#يوم_الاحد/15/مارس/2020
ا🎶🎶🎶🎶🎶🎶
وبينما كان عز الدين شارداً ، إذ بفتاة بيضاء البشرة ملامحها بريئة ووجها طفولي تحب أن تنظر إليه تهتف في وجهه فالتفت لها
-الفتاة: انت يا عم ، انت يا أخينا ، حاسب شوية
-عز: أفندم ؟؟ انتي بتكلمني انا ؟؟
-الفتاة: اه انت ، هو انت اعمى ولا أطرش كمان ، ماتحاسب يا جدع انت يخربيت الغلاسة
-عز: نعم !!! بتقوليلي ايه ؟؟.. انتي عارفة انا مين أصلاً ؟؟ ، وانتي بتتكلمي ازاي كده معايا ، انتي اتهبلتي في مخك ؟
-الفتاة بعصبية: استغفر الله العظيم يا رب ، ماهو انت لو بتفهم هتبعد من غير ما تجيب لنفسك التهزيق والشتيمة 
-عز بحدة: تهزيق وشتييمة ، ما تتلمي يا بت انتي بدل ما ألمك !!

-الفتاة: اللهم طولك يا روح ؟ انا عارفة الصنف الرزل ده ، مش بيجي غير بطولة اللسان ، اتفضل يالا هوينا من هنا 
-عز: اهويكي ، طب مش ماشي ، واللي عندك أعمليه !!!
-الفتاة بنرفزة: ماشي ، يبقى انت الجاني ع نفسك !

-عز: يعني انتي هتعملي ايه ؟؟؟ هاتي أخرك معايا !! 
-الفتاة بنرفزة : يابني الله يهديك ، ابعد عن سكتي السعادي 
-عز بحدة : ابنك ؟؟ وان مبعدتش هتعملي ايه ؟؟ ... 

ثم أخذ عز الدين يقترب من الفتاة رويداً رويداً وينظر في عينيها والشرر يكاد يتطاير منهما .. فإذ بالفتاة تخلع حذائها وتلقيه في اتجاهه ، فسقط على سطح اليخت كرد فعل طبيعي لماحدث ثم عاود الوقوف مرة اخرى وهو ينفض بنطاله
-عز بضيق : يخربيتك ؟؟ ايه اللي عملتيه ده ؟؟ انتي اتجننتي ؟؟ في واحدة عاقلة وبنت ناس تعمل كده ؟؟
-الفتاة ببرود : ماانا قولتلك تبعد عن سكتي ، انت اللي مسمعتش الكلام ، تستاهل بقى !
-عز: طب انا راضي ذمتك ، انا جيت جمبك ولا اتعرضتلك ؟
-الفتاة بتهكم : انت مين أصلا؟؟ أنا قولتلك تحاسب بس انت اللي صممت ، بتقول آي بقى ليه الوقتي وتشتكي!! 
- عز : استغفر الله العظيم يا رب ، انا مشوفتش كده في حياتي ولا هشوف !! انتي بنت انتي ؟؟ده انتي .......... ولا بلاش لأحسن تلوي بوزك اكتر من كده 
-الفتاة بتحدي: ما تكمل ولا خايف ؟؟؟
-عز باستهزاء : خايف ؟؟ يبقى انتي ما تعرفيش مين عز الدين الكيلاني
-الفتاة : طز!!
-عز بتعجب واستغراب شديد : افندم !
-الفتاة: طز ! مسمعتش ! اعيد تاني ؟؟ طب طز

هنا بدأ وجه عز في الاحتقان من شدة الغضب وأخذ يتوعد الفتاة بالانتقام ، وبدأ في الاقتراب مرة أخرى منها ، ولكن اوفقه رنين هاتف الفتاة المزعجة 

-الفتاة برقة: hello, yeah I am here
-المتصل:.........................
-الفتاة:No, I am on my way.. Just a moment
-المتصل :............

ثم أخذت الفتاة تضحك بدلال يتنافى تماماً مع الشخصية المزعجة التى كانتتتحدث قبل لحظات ،،،،
-الفتاة : Okay. Okay. Don't worry sweetie. I won't be late
-المتصل: ..............................
-الفتاة: Sure .. See you later .. Bye


ثم أنهت الفتاة مكالمتها وابتسامتها تعلو شفتيها فزادتها جمالاً على جمــال ..

-عز باستغراب وابتسام عفوية : سبحان الله ، اللي يشوفك وانتي بتكلمي في الفون دلوقتي ، ميشوفكيش وانتي بتكلميني كأنك واحدة جاية م الشارع !!
-الفتاة بنبرة عالية : جرى ايه يا جدع انت ، ماتلم نفسك ، مالك حاشر نفسك في اللي ملكش فيه ، صدقاللي قال ، اللي اختشوا ماتوا !!
-عز ضاحكاً : ايه انتي بتتحولي بسرعة ؟؟
-الفتاة بنرفزة : لأ بقى انت مهزء وعاوز اللي يربيك لأنك مش راجل وأهلك معرفوش يربوك !!!!!
- عز بحدة : مش راجل ؟؟ انتي أد الكلمة دي يا شاطرة ؟؟؟ اقسم بالله لو ما اعتذرتي حالاً لهيكون في رد هتندمي عليه !!
- الفتاة بسخرية وتحدي : أه أدها ، واللي عندك اعمله ، هو أنا هخاف منك انت ؟؟؟ وبقولهالك تاني ، أه انت مش راجل وأهلك معرفوش يربوك !!!!!!

📚 #قصص_وروايات_وحكايات 📚
@ahgeel
وكأن عود ثقاب أشعل برميل ممتليء بالزيت الحارق


اقترب عز بشدة من الفتاة وأمسك ذراعها وضغط عليه بشدة وظل محملقاً بتحدي في عيونها لدرجة أن الفتاة بدأت في التآلم من شدة ضغطته ، ولكنها أصرت على عدم اظهار تألمها أمامه ، بل استشاط غضباً لأنها بادلته بنظرات الاستعلاء والاحتقار !! 
-عز بنرفزة: اعتذري بقولك !!
-الفتاة: لأ مش هتعتذر 
-عز بتحدي: يبقى انتي الجانية على نفسك 


وهنا انحنى عز الدين بجسده قليلاً ثم قام بحمل الفتاة بين ذراعيه وهي تصرخ فيه أن يتركها
-الفتاة بحدة وصريخ : سيبني يا مجنون ، سيبني ، بقولك نزلني .. نزلنييي !!!


، ثم توجه عز بها إلى حيث كان يقف في البداية ، وألقاها من على ظهر اليخت لتسقط في مياه البحر ويعلو وجهه ابتسامة انتصار 
سقطت الفتاة في البحر وهي تصرخ ، فإذ بباقي

BY عالم القصص والروايات 📚


Share with your friend now:
tgoop.com/ahgeel/9823

View MORE
Open in Telegram


Telegram News

Date: |

Hashtags Public channels are public to the internet, regardless of whether or not they are subscribed. A public channel is displayed in search results and has a short address (link). Select: Settings – Manage Channel – Administrators – Add administrator. From your list of subscribers, select the correct user. A new window will appear on the screen. Check the rights you’re willing to give to your administrator. With the administration mulling over limiting access to doxxing groups, a prominent Telegram doxxing group apparently went on a "revenge spree." Click “Save” ;
from us


Telegram عالم القصص والروايات 📚
FROM American